سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
تیر 1389 - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
تیر 1389 - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 

سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجده هایش، سلام بر علی اکبر و جوانیش، سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش...

آغاز ماه شادی آل الله بر شیعیانش مبارک بادا.

اعمال ماه شعبان:

آن چند امر است :

اوّل : هر روز هفتاد مرتبه بگوید اَسْتَغْفِرُاللّهَ وَ اَسْئَلُهُ التَّوْبَةَ

دوّم : هر روز هفتاد مرتبه بگوید اَسْتَغْفِرُاللّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ الْحَىُّ الْقَیّوُمُ وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ  و در بعضى روایات الْحَىُّ الْقَیُّومُ پیش از الرَّحْمنُ الرَّحیمُ است و عمل به هر دو خوبست و از روایات مستفاد مى شود که بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است و هرکه هر روز از این ماه استغفار کند هفتاد مرتبه مثل آنست که هفتاد هزار در ماههاى دیگر استغفار کند .

سوّم: تصدّق کند در این ماه اگرچه به نصف دانه خرمایى باشد تا حق تعالى بدن او را برآتش جهنّم حرام گرداند از حضرت صادق علیه السلام منقول است که از آن جناب سؤ ال کردند از فضیلت روزه رجب فرمود چرا غافلید از روزه شعبان راوى عرض کرد یابن رَسول الله چه ثواب دارد کسى که یک روز از شعبان را روزه بدارد فرمود به خدا قسم بهشت ثواب اوست عرض کرد یابن رسول الله بهترین اعمال در این ماه چیست فرمود تصدّق و استغفار هر که تصدّق کند در ماه شعبان حق تعالى آن را تربیت کند همچنانکه یکى از شما شتر بچّه اش را تربیت مى کند تا آنکه در روز قیامت برسد به صاحبش در حالتى که بقدر کوه اُحُد شده باشد

چهارم: در تمام این ماه هزار بار بگوید لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَلانَعْبُدُ اِلاّ اِیّاهُ مُخْلِصینَ لَهُ الدّینَ وَ لَوُ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ که ثواب بسیار دارد از جمله آنکه عبادت هزار ساله در نامه عملش بنویسند .

پنجم: در هر پنجشنبه این ماه دو رکعت نماز کند در هر رکعت بعد از حمد صد مرتبه توحید و بعد از سلام صد بار صلوات بفرستد تا حق تعالى برآورد هر حاجتى که دارد از امر دین و دنیاى خود و روزه اش نیزفضیلت دارد و روایت شده که در هر روز پنجشنبه ماه شعبان زینت مى کنند آسمانها را پس ملائکه عرض مى کنند خداوندا بیامرز روزه داران این روز را و دعاى ایشان را مستجاب گردان و در خبر نبوى است که هر که روز دوشنبه و پنجشنبه شعبان را روزه دارد حقّتعالى بیست حاجت ازحوائج دنیا وبیست حاجت ازحاجتهاى آخرت او را برآورد .

ششم: در این ماه صلوات بسیار فرستد.

انشاءالله استفاده کنید...

بنده العان در مشهد مقدس در یکی از کافی نت ها این مطلب را روی وبلاگ قرار دادم. انشاءالله مورد توجه شما خوانندگان صفیر 92 قرار گیرد.



نویسنده : علی فریدی » ساعت 7:25 عصر روز پنج شنبه 89 تیر 31


با سلام دوباره خدمت عزیزام

همان طور که همگان دیدند، در پی شکست ایالت متحده امریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران در موضوع دزدیدن جناب آقای شهرام امیری و برگشت وی از امریکا، امریکا تصمیم گرفت که افکار عمومی را از این موضوع و ننگ شکست دور کند و در پی آن تفاله های تروریست دستگیر شده(ریگی)را تجهیز کرده و به مسجد جامع سیستان و بلوچستان به طور وحشیانه حمله کنند و اقدام به بمب گذاری جلوی درب مسجد جامع سیستان و بلوچستان کنند و کردند و ما به طور قطع یقین این اقدام تروریستی که به پشت گرمی امریکا انجام شد را محکوم می کنیم و به خانواده های شهیدان این اقدام تسلیت می گوییم و از خداوند برای آنها صبر را می خواهیم و به خانواده های این اقدام می گوییم که  این را بدانید که آنها شهید شدند و از این موضوع خوشهال باشید و همچنین از نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که مسببان آن را دستگیر و به مجازات خود برسانند.

منبع: صفیر92



نویسنده : علی فریدی » ساعت 6:16 عصر روز سه شنبه 89 تیر 29


بسم تعالی

موضوع:بازگشت تبعه ایرانی دزدیده شده توسط آمریکای توطئه گر

با عرض سلام و دو تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(علیه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز پاسدار و جانباز و به تبع آن بازگشت تبعه ایرانی مسلمان جناب آقای شهرام امیری؛فرد درستکاری که پاسداریش از انقلاب اسلامی ایران را به طور حقیقی در این موضوع جلوی چشم تمام دشمنان ایران اسلامی به تصویر کشید.

این موضوع کراراً برنامه ریزی آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه ایران اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی ایران که افرادی پس از ?? سال توطئه،آن را توهم توطئه می نامند را تایید کرد.

بنده به نمایندگی از طرف مردم دوستدار ایران اسلامی از جناب آقای امیری که حلال زادگی و ایرانی بودن حقیقی خود را با وجود سختی های فراوان و شکنجه های طاقت فرسا و نیز برگشت به وطن و پشت پا زدن به ثروت و امیال دنیوی که قرار بود به قیمت تخریب ایران و مردم آن باشد،با تدبیر انسان دوستانه شما نشد،نهایت تشکر ار می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواح له فداه) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) به همراه همسر فداکار و فرزند دلبندتان زندگی سراسر برکت داشته باشید.

و ای کاش بعضی از آقا زاده ها وافراد از شما درس بگیرند و به وطن همیشه جاوید برگردند... 

توضیحات:شهرام امیری کارشناس و پژوهشگر دانشگاه صنعتی مالک اشتر که با همکاری سازمان های اطلاعاتی امریکا و عربستان در مراسم حج ربوده شده بود و بامداد امروز - پنج شنبه - وارد تهران شد.

منبع: صفیر92



نویسنده : علی فریدی » ساعت 6:15 عصر روز سه شنبه 89 تیر 29


بنده اولین مقاله ای را که در دفاع از ملت مظلوم فلسطین در سن 16 سالکی نوشتم را در وبلاگ قرار می دهم به امید آنکه مقبول درگاه حق باشد، حتما نظر بدهید...

 

بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیم

اللهُمَ عَجِل لِوَلیِکَ الفَرَج والعافیَةَ والنَصر وجَعَلنا مِن انصاره واعوانه والمُستَشهَدینَ بَینَ یَدَیه

منّت خدای را، عزوجل،که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت. مسئل? صلح ودوستی مسئله ای نیست که در عصر ما مطرح شده باشد مسئل? صلح ودوستی از قبل بوده و هست وخواهد بود. صلح یعنی سازش دو فرد ویا کشور باهمدیگراما افسوس که در گوشه ای از این جهان پهناور انسان هایی یا بهتر بگویم انسان نماهایی این نعمت خدادادی را وارونه تفسیر و حتی تفسیر به رای نمودند وصلح و دوستی را در سای? کشتار انسان های بی گناه و آواره نمودن آنان از سرزمین های آباءُاجدادی خودشان دانستند.

حضرت علی (ع) میفرمایند: مَن ظَلَمَ عِبادَ اللهِ کانَ اللهُ خَصمَهُ دونَ عِبادهِ،  یعنی هر که بر بندگان خدا ستم کند، گذشته از بندگان ،خدا نیز دشمنش گردد.

رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) اسرائیل را منحصراً خطری برای ایران یا جهان اسلام نمی

داند بلکه این را گلوگیر جهان بشریّت می داند ومی فرمایند: فلسطین یک مسئله جدای از حقوق بشر نیست. هنگامی که می بینید خون های برادران و خواهران بی گناه ما در سرزمین های فلسطین جاری است و هنگامی که مشاهده می کنید که سرزمین های ما اشغال شده و خانه هایمان به دست صهیونیست های تبهکار ویران گشته است در این شرایط جز ادامه ی جهاد راهی نیست و بر همه ی مسلمانان واجب است که کمک های مادی و معنوی خود را در این پیکار مقدس بنمایند و خداوند پشتیبان این اراده است.«والله من وراء القصد»

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاتة) نیز درباره فلسطین این چنین می فرمایند: مسئل? فلسطین، مسئل? اول بین الملل اسلامی است، امروز که مبارزات ملت فلسطین در زیر پرچم اسلام است، خواب را از چشم دولت غاصب صهیونیست وحامیانش ربوده است، بزرگترین وظیفه ملت و دولت ما و هم? ملت ها و دولت های مسلمان حمایت از این مبارزات است.

 

شهید آیت ا... مطهری هم میفرمایند: شمر 1300 سال پیش مُرد و رفت، شمر امروزت را بشناس.مسئل? فلسطین را اگر کسی نگوید گناه کرده است. هِی دروغ در مغز ما کرده اند که ای آقا این مسئله داخلی است. به قول عبدالرحمن فرامرزی: اگر مال اینهاست و مذهبی نیست چرا یهودیان دیگر دنیا مرتب برای اینها پول می فرستند. ما چه جوابی در مقابل اسلام و پیغمبر داریم؟ به خدا خجالت دارد که ما خودمان را مسلمان بدانیم، خودمان را شیعه علی ابن ابی طالب بخوانیم.

صهیونیزم اندیشه ای است که مهاجرت همه ی یهودیان را به فلسطین در اطراف کوه صهیون برای تشکیل یک دولت توصیه می کند و برای اکثریت مسلمانان ساکن آنجا، حقوقی قائل نیست.

مسئله هولوکاست که صهیونیست آن را با اچ بزرگ (H) می نویسد، یعنی این اسم، یک اسم خاص است. هولوکاست در زبان اسرائیل کهن برای قربانی مذهبی به کار می رفت که طی مراسمی خاص حیوانی به طور کامل با آتش سوزانده می شد و بعد از جنگ جهانی دوم این واژه برای بیان نابودی یهودیان به دست نازی ها، در آلمان هیتلری استفاده می شد. در واقع بعد از تولید یک فیلم هالیوودی به همین نام، این واژه شهرت جهانی یافت. از این واژه که به معنی «همه سوزی»است، فقط برای افسانه خود مطرح می کنند.

واقعیت امر این است که کل اسیران غیر نظامی کشته شده در اردوگاه های اروپا شش میلیون نفر است، اما همه آنها یهودی نبودند. در تمام اردوگاه ها کوره هایی برای سوزاندن اجساد انسانها وجود داشته است زیرا در مقطع خاص آن دوره به دلیل کمبود مواد غذایی، سوء تغذیه، عدم رعایت بهداشت، بیماری های واگیر دار و خطرناک چون وبا و تیفوس رواج شدید داشته است، بنابراین برای جلوگیری از اپیدمی شدن و نیز به خاطر وجود سفره های آبی زیر زمینی و عدم امکان دفن اجساد در زمین، اردوگاه ها از جمله اردوگاه آشویتس اجساد را می سوزاندند. اتاق گاز هم به گفته مورخین سیاسی، سلاح مخصوص علیه یهودیان بوده، اصلاً وجود خارجی نداشته است.

مورخین زیادی از جمله رابرت فوریسون فرانسوی، دکتر روژه گارودی، اریک کونون و ... در مورد ابهامات این موضوع صحبت کرده اند اما همچنان صحبت در این زمینه ممنوع است.

آنها صحبت از سمی به نام سیکلون- ب می کنند که با فشار از منفذی در سقف وارد اتاقی می شود که پر از یهودی بوده و سپس بعد از مدتی سربازان سیگار به لب و خندان آلمانی اتاق ها را تخلیه می کردند اما در واقع مسئله ای دیگر است. سیکلون- ب یااسید هایدروسیانیک سمی است که برای کشتن کنه، ساس، و شپش استفاده می شده است، اگر قرار باشد انسان را بکشد باید به میزان بسیار زیاد و به صورت گازی غلیظ باشد و در آن صورت نمی توان بدون دستکش و ماسک به آنها دست زد، زیرا سم موجود از طریق  پوست وارد بدن شده و فرد را مسموم می سازد، علاوه بر آن که تقلای فیزیکی، تنفس را شدیدتر ساخته و بدن مقاومت خود را از دست  داده و فرد مسموم میشود.

در سال1978 پروفسور رابرت فوریسون این شبهات را در روزنامه «لوموند» مطرح کرد اما چند هفته بعد 34 مورخ فرانسوی پاسخ دادند: اصلاً چنین سوالاتی نباید مطرح شود!

جالب است بدانید اتاق های گاز بر اساس دلایلی تقلبی است، زیرا در حالی که اتاق از بتون

مسلح ساخته شده است، سوراخ ایجاد شده بر روی سقف با ضربات کلنگ  شکل گرفته و نمی تواند مجرایی برای ورود گاز باشد؛ در واقع اتاق گاز خیلی سریع سر هم بندی شده بود تا افکار عمومی جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

بعد از سوالات مکرر مورخین و عدم پاسخ به شبهات ایجاد شده، مسئولین موزه هایی که قبلاً اردوگاه بودند اعلام کردند که این اتاق ها بعداً باز سازی شده است اما هنوز شهامت آن را ندارند که برای مردم حقیقت را بیان کنند.

مسئله دیگری که صهیونیست ها  بر آن مانور زیادی می دهند اصطلاح «راه حل نهایی» است و آن خارج کرد یهودیان از اروپا! است که در ادامه آنها را به فلسطین اشغال شده بروند.

دکتر «آلفرد روزنبرگ» تئوریسین رژیم نازی در کتاب «رد پای یهودیان در تحول اعصار» صفحه ی153 می نویسد: باید به شدت از صهیونیزم حمایت کرد تا هر سال سهمیه ای از یهودیان آلمانی به فلسطینیان انتقال یابد.

این افسانه به گفته یکی از بزرگان یهود به نام «موشه زیمرمن» که می گوید:هولوکاست توجیه اصلی تأسیس دولت اسرائیل است. در واقع آنها برپایی دولت اسرائیل را نتیجه منطقی ظلمی که بر یهودیان شده است می دانند.

یک سؤال / هولوکاستی که انقدر مهم است و نتیجه آن بر پایی دولتی در کشوری می شود، چرا صحبت راجع ب ابهاماتش ممنوع است؟ خیلی ابهامات راجع به هولوکاست وجود دارد که وقتی در کشورهایی غیر جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود نتیجه آن بی کاری و محکوم کردن آن فرد است که افرادی چون رابرت فوریسون فرانسوی که زمانی استاد دانشگاه سوربن بود وخانه نشین شد روژه گارودی ودیوید ایرواینگ، مورخ بریتانیایی که با عذر خواهی هم، 3 سال حبس شد و چندین تن دیگر... .

این در حالی است که فریادِ آزادی بیانشان گوشِ عالم را کر می کند. حتی اگر بنا را بر این بگذاریم که این مسئله تاریخی صحت داشته باشد، این سوال مطرح می شود که چرا تاوان آن را باید فلسطینی ها بپردازند؟ آیا عقلانی نیست که مسببّان آن مجازات شوند؟ و آیا در جنگ جهانی دوم فقط و فقط یهودیان کشته شدند؟ وهزاران سؤال دیگر... .

سالیان پیش حتی قبل از تشکیل آژانس بین المللی یهود، دانشمندان یهودی گرد هم آمدند؛ آنها نیز پیشگویی مسیحیان را درباره پراکندگی یهود در جهان و تسلط بر جهان شنیده بودند، بنابراین سعی کردند به این پیشگویی صورت مدون و ویژه ای بدهند. آنها پروتکل یهود را تدوین کردند. مجموعه پروتکل ها شامل دستورات علمی و عملی است که به صورت جزئی در هر پروتکل راه کارهای اجرایی نیز عنوان شده است. سیاست های مدون دانشوران یهود در مصر لو رفت، گر چه به زبان عبری تهیه شده بود اما مبارزان مصری توانستند آنها را ترجمه کرده و در اختیار مردم قرار دهند. از آن زمان این پروتکل ها در اختیار دیگران نیز قرار گرفت اما هنوز حساسیت خود را از دست نداده است، به قسمی که چندی پیش نسخه های اولیه آن در موزه اسکندریه به نمایش گذاشته شد و همین مسئله موجب ابطال اجازه نمایش موزه شد!

به برخی پروتکل های مهم در زیر اشاره می شود:

·         غیر یهودیان گله ای گوسفند و ما گرگ های این گله هستیم.(پروتکل 11)

·         تغییر و انحراف اذهان مخالفان سیاسی به مسائلی چون صنعت، تفریح و سرگرمی، مسابقات ورزشی، پیشرفت و... (پروتکل13)

·         هر کس اسلحه در دست گرفته و مقابل ما بایستد، باید کشته شود.( پروتکل15)

·         تغییر برنامه درسی مدارس و دانشگاه ها، وابسته نمودن اساتید، به انحصار درآوردن افکار نو و مستقل برای جلب افراد، تبدیل افراد غیر یهود به آدم های بی فکر، بی خرد و مطیع که منتظرند دیگران برای آنها فکر کنند، رواج اندیشه رفاه طلبی. (پروتکل16)

·         در حکومت جهانی خود... از تولید اشیاء لوکس جلوگیری کرده . کارگاه های کوچک را رواج دهیم و بیکاری را از میان بر می داریم. (پروتکل16)

·         جلب توجه صنعت و تجارت برای مردم غیر یهود و به چنگ آوردن زمین های (کشاورزی) آنها. (پروتکل4)

مسئله بعد که خیلی مهم است مسئله تهاجم به وسیله رسانه است. تهاجم تبلیغاتی صهیونیسم برای زیبا سازی چهره زشت و ماهیت پلید اشغالگران در نزد افکار عمومی جهان با یک تهاجم تبلیغاتی دیگر برای نازیبا نشان دادن چهره اعراب و مسلمانان همراه است. بدون هیچ تعارفی باید گفت که صهیونیسم ها در این زمینه به هدف خود رسیدند، زیرا اکنون افکار عمومی آمریکا و اروپا در دست صهیونیسم است. در سال 1869 میلادی خاخام یهودی«راشورون» چنین گفت: «اگر طلا نخستین ابزار ما در سیطره و حکومت بر جهان است بی تردید مطبوعات و روزنامه نگاری دومین ابزار ما خواهد بود.»

در مسئله تهاجم تبلیغاتی به ایران نیز رحمی نشده است زیرا شبهاتی که در تهاجم تبلیغاتی

صهیونیسم از طریق ماهواره ها (که روی سقف خانه بسیاری از مردم ساده دل و ناآگاه قرار دارد) به مردم تزریق می شود وگاهأ می شنویم آن شایعه بین مردم ساده لوح پخش می شود و نتیجه آن می شود که دفاع از فلسطین را یک امر بی ارزش تلقّی می کنند وآن را به سخره می گیرند وبا ساده دلی سخنان مزدوران صهیونیسم را تکرار می کنند.

ای کاش در هر حادثه و واقعه ای به جای گوش دادن به شبکه های ماهواره ای شیاطین به فرمایش خداوند در کتاب آسمانی گوش می سپردیم که در آیه 6 سوره حجرات فرموده است:

ای کسانی که ایمان آوردید، اگر شخص فاسقی برای شما خبر بیاورد درباره آن تحقیق کنید، مبادا گروهی را از روی نادانی آسیب برسانید واز کرده خود پشیمان شوید.

اسرائیل در اقتصاد شاخص های خیلی خوبی دارد (یک حقیقت بارزاست) ما اگر اسلحه تحریم کالا های صهیونیستی  در دست بگیریم و با شناخت کامل،تأکید می کنم با شناخت واقعی و با دلیل شرکت های صهیونیستی را نشانه بگیریم ، می توانیم یک قدم در نابودی اسرائیل برداریم؛ این طرح در بسیاری از کشورها جا افتاده و مسلمانان آن از محصولات صهیونیستی خریداری و استفاده نمی کنند اما ما که علمدار مبارزه با اسرائیل و صهیونیسم هستیم، العان باید قدم برداریم؛ در هر صورت دیر نیست.

فقط با ظهور منجی عالم بشریت، فریادرس مظلومان و انتقام گیرنده خونِ با ناحق ریخته شده در اقسانقاط این جهان، آقا امام زمان(عج) است که صلح واقعی در بین ملل جهان برقرار خواهد شد. آن روز دیر نیست، نزدیک است . وعده خداوند عالمیان حق است وآن روز چه زیباست که کلمه صلح و دوستی و عدالت واقعی تحقق خواهد یافت و به کرسی خواهد نشت.

گرد آورنده تحقیق: علی فریدی



نویسنده : علی فریدی » ساعت 6:14 عصر روز سه شنبه 89 تیر 29


مقاله هایی در این وبلاگ قرار است در سال همت مضاعف گذاشته شود که مبنای دفاع از آرمان های ایران اسلامی و فلسطین و... دارد؛ کمک کنید تا بتوانیم شبهه ها را پاسخ بدهیم تا بنابر سخن قرآن که می فرماید:"یاایُهَا الَذینَ آمَنوا اِن جَاءَکُم فَاسِقٌ بِنَبَاٍ فَتَبَیَّنُوا اَن تُصِیبُوا قَوماً بِجَهالَََةٍ فَتُصبِحُوا عَلَی مَافَعَلتُم نَادمینَ" (یعنی:ای مومنان(عالم)هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد(تصدیق مکنید تا)تحقیق کنید مبادا به سخن چینی فاسقی از نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت پشیمان گردید(در این آیه(6 سوره حجرات) پند مهمّی است)؛ به کسی آسیبی نرسد.

 یک تصویر زیبا:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/9041/C/hemat-kar-89-5.jpg



نویسنده : علی فریدی » ساعت 5:48 عصر روز سه شنبه 89 تیر 29