سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
مهر90 - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
مهر90 - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 

بسم تعالی

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: پیگیری مسئله امام موسی صدر از اولویت های اصلی این وزارتخانه است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مهمانپرست در ادامه نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره پی گیری مسئله امام موسی صدر افزود: متأسفانه در مسئله امام موسی صدر ، برخی رسانه های ما چون حرفه ای نیستند و فعالیت سیاست خارجی را به خوبی پیگیری نمی کنند از اخبار عقب هستند.

وی تاکید کرد: پیگیری مسئله امام موسی صدر از اولویت های اصلی وزارت امور خارجه بوده و برای ما بسیار مهم است و همه تلاشمان را در این جهت انجام داده ایم .

آقای مهمانپرست در پاسخ به سؤالی درباره بحرین هم گفت: مسئله بحرین موضوعی است که از ابتدای تحولات در این کشور مکرر درباره آن اظهار نظر کرده ایم.

وی افزود: موضوعات مربوط به بحران بحرین از ابتدا در دستور کار ما بوده است و به شکل های مختلف آن را در رایزنی با کشورهای منطقه پی گیری کرده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: همچنین ظلمی را که در حق مردم بحرین می شود به اطلاع مراجع قانونی و سازمان های بین المللی رسانده و راهکارهای خود را نیز مطرح کرده ایم.

آقای مهمانپرست گفت: سفرهای وزیر امورخارجه به کشورهای منطقه و ملاقات هایی که با مقامات این کشورها داشت در جهت پیشبرد همان طرح هایی است که می تواند به مسئله بحرین کمک کند و این رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

منبع:سایت واحد مرکزی خبر، 1390/6/22



نویسنده : علی فریدی » ساعت 11:53 صبح روز چهارشنبه 90 مهر 6